Terug naar huis

10 augustus 2015 - Eygelshoven, Nederland

Gister zijn ze nog even lekker Rothenburg in geweest om de kasteeltuin te bekijken en wat boodschappen te doen voor de terugweg.

Zo rond 15:00 uur verliep ons parkerrkaartje en zijn we door gereden naar het Taubertall Festival. Wat nog niet echt op gang leek te komen. De eerste act van de dag trok misschien een paar honderd man en gaf een beetje de indruk van een rustige dag.

Toen de laatste act voor Dropkick Murphy 's afgelopen was zijn wij gelijk naar het podium gegaan om daar aan het hek te kunnen staan. We hadden samen een prachtig plekje vooraan in het midden en hebben volop genoten!

Na een tig keer oversurfed te zijn door crowdsurfers en een fantastisch optreden zijn we weer naar de auto gegaan om naar Nederland te rijden.

Hier bij Vicente en Ilse kwamen we rond 2:00 aan. Gelijk het nestje in gedoken dus!

Bijna thuis,
Groetjes Patrick en Sophie

1. Yvonne Benders-Fraser:
    10 augustus 2015
    Oeps wat laat zeg. Fijne vrienden hoor als die "gewoon" op jullie wachten ! Wanneer zijn jullie van plan thuis te komen? Of gaan jullie ook nog ff langs Ellen en Jesse om hun nieuwe woning in Reuver te bekijken?

Het is ook leuk om een reactie terug te ontvangen

Groetjes Yvon en Ernst